Utgång igår

Blev utgång igår, men innan klippte jag frida och var till Säffle med Issa och mamma :)
Duschade snabbt å gjorde mig iordning innan jag och Issa tog bussen in till Karlstad och åkte till Frida sen.
Var faktiskt en rolig fest, roligt folk!
Dessutom fick jag ju prata med min älskade Sofi under kvällen, haha.. vi skrattade, men ja minns inte åt vad :D
Jag och Issa planerade i slutet på kvällen att vi skulle sova i pappas lägenhet i stan så vi skulle slippa ta 2 bussen hem.. men nejdå, kom på senare att jag lämnat mina nycklar hemma (vet inte varför) så vi hade typ inget annat val, :) haha så jävla typiskt mig.
Kom hem jämt efter 3 inatt och somnade vid 4 typ, sen vaknade jag 10.30 för mamma å Hasse är barnvakt åt Nova, så hon höll på att dundra med sina leksaker.. haha mkt sömn inatt alltså (y)
Men nu ska jag spika upp min Carpe Diem skylt på väggen och sen åka till min kära mormor och morfar och käka lite! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0