26 maj 2011

Har inte sovit så mycket inatt, ungefär 4 timmar.. men jag orkade upp till skolan ändå, slutade 10 så egentligen var det ganska ovärt :)
Men efter skolan gick jag och Ottilia runt på stan lite. köpte mig jeansleggings, ett linne, örhängen och en söt tröja :) Riktigt nöjd över mina köp faktiskt! Mötte senare upp Sofia i stan och vi gick och köpte mors-dag presenter och gick runt lite innan vi tof 1 bussen hem.
Så nu har vi varit hemma, jag har gjort en äppelkaka som är hur god som helst, tyvärr blev den liiite bränd. men det skyller jag på mamma eftersom hon skulle hålla vakt på den ;P Sen har jag och Sofia kollat film å bara slappat och nu har vi nyss kommit hem från solariumet, fick en liten rand :)
Bilder på kläderna jag köpte kommer senare elr imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0