Today

Skola idag, kollade först på en brittisk film i aulan, den var bra men den slutade lite såddär..
Efter det skulle klassen träna på SATS och det blev BodyBalance och det var faktiskt riktigt kul, men ändå var det ganska jobbigt. Det är typ en blandning mellan yoga, tai chi och pilates :)
Efter det så hade vi lunch och sen matte som jag hatar mer än ngt annat i hela världen typ! haha, fyfan... sedan var skoldagen slut och jag mötte upp Issa på stan så vi gick runt där i ett par timmar och när vi kom hem gjorde vi god fruktsallad och kollade på Black Swan som var riktigt bra, men ändå lite läskig.. fast mer sorglig tycker jag. :P Sen var vi snabbt ute och gick en kort sväng innan jag drog hem.
Så det är typ allt som jag har gjort idag, så nu ska jag bara ta det lugn, kolla film och sen sooooova.. gud, det finns inget bättre! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0