Om Thailandresan

Tänkte bara snabbt gå igenom vart i ska bo och sånt när vi åker till Thailand i december, vi ska bo på tre olika ställen. Först ska vi till Koh Samed och sova på ett hotell där i en vecka och se oss lite omkring, hotellet verkar ju också väldigt hyfsat så det kommer nog bli bra!
Sen åker vi vidare till Jomtien där vi ska vara i 5 dagar om jag inte minns helt fel, blir väll att se sig omkring lite där också och bara ligga i solen och bada, fyfan va härligt! Dom sista dagarna ska vi spendera i Bangkok där det blir massa shopping! Ler bara jag tänker på det stora shoppingcentret som fanns i närheten av hotellet där vi bodde sist på i Bangkok när vi var där. Så vi blir på samma hotell igen! Var riktigt mysigt.
Längtar som en jävla gris, det är inte ofta jag säger detta men jag längtar verkligen till december, vill det ska vara då nu! :D
Image and video hosting by TinyPic
Hotellet Samed Cabana Resort
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Hotellet Jomtien Garden

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Hotellet Baiyoke Sky Hotel

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0