Minne för livet

Konserten var ett minne för livet!
från klockan 09.30 till 20.00 stod vi och köade i kylan, och innan de släppte in alla hade jag lämnat jackan å de på hotellet så ja va alldeles blå om armar och händer + att mina fötter va så kalla att ja knappt orkade gå ;o xD
Men det vare värt för när vi kom in så fick vi kanon bra platser! Nästan längst fram stod vi och knödde och knuffades ;P
jämt efter 21.00 startade konserten, och helvete va alla skrek, å fyfan va underbart det kändes! Tom var helt enkelt fruktansvärt snygg! :D Bill såg ut som en kondom och Georg såg jag inte mycket xD Gustav var bara framme i slutet av konserten :P Men helvete va bra de var! De måste jag säga, det kändes så jävla grymt när man stod där å skrek å sjöng med! Och efter ett tag hamnade jag typ längst fram, hade bra sikt över killarna å ja tog en jävla massa kort :)
Det var en urkul kväll och jag är skitnöjd med allt! :D En massa kärlek på Tokio Hotel! det var jättebra :D
Dessutom var ja med ut när dom kom med sin turné buss, jättefränt ;P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0