3 dagar kvar

Tre dagar kvar nu..
ska jag vara ärlig ska det bli jävligt kul! Inte bara resan dit, shoppingen å de, men att få se Tokio Hotel. Jag minns det som om det var igår den första gången de skulle ha konsert här i Sverige, jag var verkligen överlycklig å kunde knappt vänta! :P
Men.. typ en månad innan eller något, stod det i tidningarna att konserten va inställd pga att Bill blivit sjuk.. och jag som var helt galen i TH förr typ, dog för att ja blev så ledsen :( Vi åkte ju till Stockholm ändå eftersom vi redan hade bokat hotell och allt, så var vi ju på dendär träffen där vid Hovet där spelningen egentligen skulle varit och det var FULLT med folk, en del hade stora lakan där det stod typ "Wir denken an dich" osv.
Jag, Mikaela och Issa lova varandra det... kommer dom till Sverige en annan gång, då jävlar ska vi på dom!
Och så blev det också, fast jag inte gillar dom längre så KAN jag lyssna på låtarna (men det händer inte ofta) och jag tycker dessutom Tom ser bra ut och det är ju därför det ska bli roligt att åka :)
Och denna gånger händer det inte att han blir sjuk, det är jag helt säker på annars så jävlar! Så efter denna konserten kan vi vila i frid xD haha. Nej men haha..
Jag och Issa ska iallafall stå och köa i typ 10 timmar, de hoppas ja att de räcker för att inte va längst bak, höhö :P
Nåra utanför Hovet :P

Tokio Hotel - HEY YOU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0