100326

God morgon

Fyfan va trött jag är just nu.. efter vi kom hem från Mikaela igår (alltid lika kul att komma till älsklingen varje gång :D fick supergod mat som hon hade lagat ;)<3) vid 10 på kvällen va ja trött men de slog om till pigg när ja kom hem, så det blev att jag blev sittandes och kollade på ännu en film och det blev sent :( Fast idag är det en underbart kort dag som tur är :P
Livskunskap som är typ... 40 min elr ngt? sen har vi ingen idrott elr Engelska, istället ska vi kolla på när grums tjejer spelar hockey ;P haha dom får säkert storstryk, men det ska bli kul å se. Och efter det så slutar vi, eftersom vi inte har någon annan lektion, förutom en del andra i klassen som har Kemi elr Fysik ;)
Men än så länge har jag börjat min dag med ett glas iskall juice :) och jag har turen som blir hämtad av Issa och hennes mamma och får skjuts till skolan idag! annars hade jag fått gå om 10 minuter :P
Men va händer idag då? nej jag har INTE en aning.. jag vet bara att efter skolan ska jag städa fiskens akvarium, för nu är det fan synd om lille Timmy xD
men nu ska jag klä på mej, härrååå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0