Tråkig dag!

uh, denna dagen har vart plågsamt tråkig..
ingen sol, ingen att hänga med och sen har ja vart så vrång att ja inte velat hitta på något också, haha.. typiskt mej :P
Så jag har spenderat min dag på att pyssla om min hy! smörjt in mej å grejjat, men ja glömde ansiktsmasken som ja skulle ha xD haha.. sen har ja locka håret å vart hos Issas kanin å mata honom + att ja städat mitt rum lite *stolt* så nu behöver inte pappa klaga :)
Så har Lena (pappas tjej) kommit å vi grillade å hade mys och nu sitter jag vid datorn, och bredbandet funkar! *gör vågen* asså va imponerad man blir! Men vi har fått lite hjälp med den å de kommer en snart som ska rensa hela den, tror de e nåt ful jävel som "tagit över" datan typ, tjuvjäveln har inge liv :) men men, nog om de..
nu ska jag koka ris och sen åka till Issas onge å ge han mat å pussa lite på han!
Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0