Stockholm

Var i Stockholm igår, varje år åker alla 9:or till stockholm för att dra runt och gå på Gröna Lund och så :)
Klockan 06.00 igår morse gick bussen till Sthlm och det tog ca 4,5 timme att åka dit eftersom vi hade 30 minuters paus emellan också.
När vi kom dit gick vi först till Naturhistoriska riksmuseet, vilket vi var tvungna att göra, haha. menmen, såg nåra söta apmänniskor där så det ju kul. Efteråt gick vi en grupp tjejer å tog tunnelbanan till T-centralen och drog sen runt på Gamla Stan, fikade en stund och gick runt lite, jag ville ju shoppa men ingen annan :( usch va lessen jag r, sen letade vi efter en pizzeria i säkert över en timme, hhaha! Så bra är vi att hitta i Stockholm..
Men vi hitta att ett ställe tillslut, men att hitta till båten som gick över dit grönan är var lite svårare, vi va ju lite fula och Becka som vi också gick med gick till en polisbil å knackade på rutan å fråga om vägen. Tydligen tycte hon att han i bilen va snygg också xD hahahah!
Men vi hittade iaf! det var inte svårare än att gå rätt fram i sen till vänster :P hmm.. Men de va skitkul på Grönan iaf och klockan 21.00 tog vi bussen hem och det tog ca 4 timmar, men jag och Issa sov nästan hela resan hem :P
Laddar upp lite snygga pics ;P
Sabrina och jag (turisterna! ;P)


hahaha, märks att alla kollar film ;P


Törnrosa? hahaha! Issa sover så sött ;)


Grottmän/apor? sheeet :D men jag passar in!



haha vackert


sweeeet


HAHAHA


haha, najs :P


fika på stan med Issa och Becka :)




haha maaaat, efter att ha gått runt hur länge som helst :P


HAHAHA jag ser helt sur ut?! vafaan då :P


Becka å Issa :P


Issa, Kristian, Frida och David i kön till kärlekstunneln xD


ongjäveln i mitten vann en plopp på ETT nummer :P


Issa, jag och Frida :P haha


på hemvägen va David lite trött.. ;)


fast han va ju inte ensam, synd att dom vaknade när ja tog kort å börja skratta xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0