Friday, Saturday last week

Har inte orka skriva..
Men i fredags åkte jag iaf in till Mikaela i Karlstad.. Blev mys med att gå runt lite på stan och sen gå på bio. Det var meningen att vi skulle se den nya Shrek, men den gick visst inte förän dagen efter, haha :P
Istället kolla vi på Eclipse som var riktigt ba, å bäst av alla tre filmerna, men mitt i filmen fick ja någon typ av skrattattack, hahaha.. de va ju lite jobbigt att hålla emot ;P
Efter bion åkte vi och handlade och sen gick vi hem till henne, Gjorde cheesecake och kolla sen på skräckfilmen Mirrors klockan 12 på natten (RÄDD!) haha, Timmy sa till mej flera ggr att ta bort kudden från ansiktet xD
Somnade vid två med en kan som andades på min hand ett tag, då va ja rädd, haha.
Vaknade vid 9 någon gång när Timmys klocka ringde, han skulle iväg å träna om nån timme och jag å Mikaela (å Frank då :P) skulle till Bomstad och sola å bada :D Så vi tog stadsbussen dit å låg där å sola å mådde gött, efter nån timme kom Timmy å vi va där ett tag tills dom va tvugna att åka till Timmys föräldrar å grilla, så de körde hem mej först, drog direkt till lille Tyce som jag va barnvakt till..
Tyvärr slutade inte den dagen speciellt bra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0