Dålig uppdatering

Har uppdaterat jävligt dåligt nu har ja märkt.. :P haha
Men tänkte skriva om när jag var till Liseberg med Issa, Mikaela, Timmy och Jocke :) Vi åkte vid 8 på morgonen och va framme vid 12 ungefär eftersom vi åkte runt i nästan en timme å skulle hitta till Liseberg, eftersom vi tydligen åkt fel tidigare xD hahhahah, va nästan lite kul.
Men vi tillbringade våran dag där i värmen, åkte lite karuseller å spelade spel å sånt, stackars Mikaela som typ inte kunde åka ngt :( Men annars va de hur kul som helst! haha å bilden från Balder blev ju helt stört snygg ;)
Minns faktiskt inte allt vi gjorde, men vi var där ända tills det stängde och vi var hemma jämt efter 2 på natten, snacka om att vara trött! Men detta måste göras om, fast nästa gång med Mikaela så lär vi säkert få ha en liten gullunge med oss! :D AAW! <3
Dessutom älskar jag min nya hårfärg! har lagt i lite mörkare slingor hos frisören för någon vecka sedan! är jättenöjd, fast det är ju Issas förtjänst eftersom det är hon som tjatat på mig ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0