100709

de kryper i kroppen på mej just nu.. är så jävla rastlös så ja venne vart ja ska ta vägen!
Ska va med Sabrina idag men hon ska fira sin pappa elr nått så de är i stan tills klockan säker blir runt... 5 kanske? helvete..
Är i sommarstugan just nu å solen går i moln typ var tionde minut och de blåser, så jag ligger på sängen inlindad i en mikrofiberfilt som är hur go som helst. Har inte bestämt mig än om jag ska åka till Viccys café eller inte lite senare, det är så drygt att åka ända dit ut och vägen är fruktansvärt tråkig, haha.
Men ja lär nog åka dit..
Får se va de blir senare när Sabrina kommer hem :) ska tvinga med henne ut och gå en sväng å sen ska ja tvinga med henne hem till mig så ska vi grilla, om hon vill då haha :D
och nu till helgen skulle det ju bli kanon väder så nu hoppas jag verkligen det, så jag kan få ligga å sola vid stranden (blir så otålig när jag ligger hemma på gräsmattan eller ngt) så jag ska försöka få med mej någon :)
Längtar tills nästa vecka också! på måndag kommer Issa hem från Kroatien (hon kommer säkert va hur brun som helst *avundsjuk*) och sen ska jag och Mikaela försöka övertala henne att följa med till Liseberg på onsdag, får se om hon har pengar... eller om hon ens vill lämna hemmet :P På torsdagen ska jag ner till Falköping och stanna hos Erica till söndagen, har inte vart med henne sen ett år sedan typ :) var meningen att ja skulle åka till henne idag men de gick inte så de blir till veckan, sen sommarjobbar vi båda.
fan de känns som ja har skrivit lite rörigt. aja.. haha nej men nu ska jag fortsätta ligga här å dö, ha en skitbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0