1 vecka sedan

Imorgon var det en vecka sedan jag åkte ner till Falköping till Erica, var där under helgen och dagarna gick på tok för fort tyvärr :(
Vi var hemma hos hennes mormor och åt god mat å va ute och gick i Floby, var in till Göteborg, fixade naglar, pratade, skrattade osv osv... Var riktigt kul att träffa henne igen eftersom det var ett tag sen innan :D
På lördagen när vi var i Göteborg skulle vi på bio på kvällen också, vi hade bokat till Kommissarie Spräck, men tydligen på fel bio hus eller vad man ska kalla det, haha och vi orkade inte leta upp det andra så vi fick betala lite extra för att byta in biljetterna mot Shrek 4 i 3D, men den var faktiskt bättre än väntat och väldigt rolig :P haha. Efter filmen gick vi snabbt ut och spårvagnen gick precis då så vi sprang typ hela vägen från Scandinavium typ ända till tågstationen... helvete säger ja bara, där insåg ja VERKLIGEN va kass min kondition är, hehe..
Nåja, vi hann dit i tid i alla fall och tog oss hem, haha.. Dagen därpå vaknade vi halv 1, så det var typ bara packa, sen käka och så drog vi till stationen sen eftersom mitt tåg gick 14.50. så det blev Falköping - Herrljunga, Herrljunga - Öxnered, vänta två timmar, Öxnered - Grums... tog sammanlagt 4,5 timme.. fyfan säger jag bara, snacka om jobbigt! Men det var de värt för ja hade en superhelg! :)
Bjuder på bilderna på mig och Erica när vi satt med våra coola 3D brillor och väntade på att filmen skulle börja, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0