Torsdag 21/1-10

Fan vilken seg dag!
Började med att jag skulle till tandläkaren 08.20 asså fyfan va drygt! Men jag missade iaf tyskan (y)
När jag kom tillbaka till skolan hade vi musik, och vi ska spela en låt på gitarr... men då hade ALLA en gitarr utom jag.. asså hur jävla trött får man bli? Men ska iaf spela Boulevard of broken dreams med Green Day :)
Efter musiken hade vi matte, jobbade inte ett skit... fattar verkligen INGENTING! Och vi ska ju ha nationella framöver också.. hur fan ska det gå? Det är ju med en jävla massa saker man inte ens borde kunna... åh!
Under matrasten gick jag, Frida och Issa hem till hennes farmor, hon fick engar för hon har fyllt år, sen käkade vi lite smörgås och bullar som fick bli våran lunch för dagen :) Vi gick tillbaka sen och hade världens längsta SO lektion, Johan gick igenom lite som vi ska ha prov inom nåra veckor, usch.. orka! Är trött på allt nu sen jag kom hem från utlandsresan :P haha.
Efteråt hade vi tema tid, alltså ska vi göra prov om vi har något eller läxläsning, så för min del blev det SO provet som jag missade när jag var i Thailand.. tog mig lite mer än en timme att gå igenom 3 sidor, men jag är ganska nöjd.. hoppas jag blir lika nöjd över resultatet.. kommer säkert ha många fel eller något, haha. Men resultatet får jag reda på nästa vecka :)
Efter det slutade vi och gick följde med Issa hem och hjälpte henne med tårtan hon skulle ha nu på kvällen, den blev väll... bra? haha xD Sjönk ihop lite senare :( Ja var hem och bytte om och käkade innan jag kom tillbaka och då var många av hennes släkt där, och Timmy och Mikaela :D Så nu är Issa rik.. och jag har bara 100:- på mitt konto :(
Aja, vi gick iaf å käkade pizza me Mikaela och Timmy sen åkte dom hem och vi gick tillbaka hem :) och nu sitter jag här, är alldeles frusen, så pappa tänder en brasa.. Ska snart sätta på en film och krypa ner i sängen.. kom på förut att jag måste städa åt min lilla firre.. han dör väll snart! :o
Issas tårta innan den sjönk ihop lite :P


haha, Timmy och Mikaela :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0