Home!

Äntligen hemma!
Känns jävligt skönt att komma hem till nära och kära osv :P haha
Kom hem vid 14.00 någon gång idag och mormor hade gjort iordning god mat till oss :) Så vi käkade och sen packade jag grejjer och så. Efter det åkte jag med mormor och morfar och hämtade nyckeln till pappa nere vid gruvön och hämtade sen upp Issa.
ÅÅH, det var nästan jag gråt när jag såg hemma, sakna henne nog mer än vad jag själv visste, haha (: Men vi drog hem till mej, hade lite sen julklappsöppning, hehe. Fick en jättefin klocka av henne :D
Vi satt å pratade å när pappa kom hem åkte vi och hyrde film och sen käkade tacos hemma och hade mys :)
Kommer nog skriva av från min dagbok och lägga in bilder på bloggen, men inte just nu, ska duscha, sen blir det att sova... är så jävla trött :)
Chiao <3

Kommentarer
Postat av: Abby

Jättebra blogg :) Och du är verkligen vacker.

Kram Abby.

2010-01-17 @ 16:38:02
URL: http://abbylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0