Dance

Igår var ju första dansen i år för mig :)
Tror denna terminen kommer bli roligare än den andra, det hoppas jag också. Kändes iaf riktigt skönt att komma igång efter en så lång paus från dansen.
Funderar på att vara med i tre denna gången men dagarna är ju så jobbiga.. måndag, tisdag och onsdag.. lite jobbigare att åka fram å tbx hela tiden.. tror jag kommer hoppa av modern jazz... kommer också missa den imorgon eftersom jag ska på öppet hus på Nobel för att kolla runt lite hur det gymnasiet är :)
Men än håller jag fast vid streetdance och show/mtv.
Ska snart iväg på dans idag också, Issa kommer förbi å hämtar mig vid 18.30 någon gång skulle ja tro (om ja inte minns fel har vi dans 19.00-20.00 idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0