Hemma

Nu är jag hemma efter en veckas semester på Gran Canaria!
Vart så skönt att bara komma från kalla sverige till värmen! Har haft 30 grader en del dagar, sen en regnstorm typ som vi trodde skulle hålla sig tisdag också, men då blev det sol och jag fick chansen att bränna på ytterligare några timmar! Så nu lär jag iaf vara LITE brunare än dom i min klass ;) haha, men får sola lite solarium så det håller.
Men under veckan har vi solat, festat, käka god mat, gått i miljoner trappor, vandrat i Maspalomas öknen, åkt gokart m.m.
Haft en riktigt slön och rolig vecka, å självklart med min bästa vän, Isabelle! :) Men har också saknat efter de andra här i sverige, min säng och datorn. Haha, kommer sova som fan i natt, sängen på hotellet var inte direkt mjuk.. men vafan spelar det för någon roll egentligen? hahaha..
Bjuder på lite bilder nu, men kommer nog fler senare någon dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0