Feber och hosta

För två veckor sen låg ja med 38,2 i feber å hade hosta.
igår kom det igen, fast jag mådde mycket sämre, usch! Svårt att andas, hade hosta och 39 i feber! lixom, varför just jag?
Så igår fick jag åka ner till vårdcentralen, fick antibiotika å starkare hostmedicin, faktiskt så mår jag lite bättre idag, ingen feber å lite mindre hosta. Men jag är fortfarande ganska hängig. Ska ta tabletter i 10 dagar, vilket betyder ingen alkohol för mig på nyår :( menmen, får göra det bästa av det.
Men nu är jag ledsen för att jag inte kan dra in till stan! jag vill ju gå på mellandagsrean å shoppa billigare kläder, det känns som både kläderna och mellandagsrean kommer ta slut innan jag hinner dit. Men imorrn ska jag fan dit oavsett hur jag mår! hahah desperat eller vad?
Men vad ska jag göra idag då? kommer ju va inne hela dagen, men snart ska jag ta en lång varm dusch, känner mej inte så fräsch direkt,. annars kommer ja väll bara ligga hemma, ORKAR INTE!


Kommentarer
Postat av: Kitchi

Krya på dig gumman! :( <3

2010-12-28 @ 11:00:19
URL: http://kitchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0