Sommarväder

igår va de fanimej hur bra väder som helst! (bortsett från nååågra mol)!
Sol och varmt hela dagen, så jag var till Issa å gjorde henne sällskap i solen när hon målade några brädor till deras hur åt sin pappa, haha ;P och sen drog vi ner till stranden en stund, men de dröjde inte länge innan några moln kom och förstörde allt.
Men vi träffade Sabrina å Malin där också, haha ja å Sabrina planerar starta en egen frisörsalong när vi ska skaffa jobb ;) Eftersom vi båda går på frisör nu till hösten, bara att ja går i Karlstad men hon i Årjäng (FAN VA GÖTT ATT JA KOM IN!!!!! :D) så vi får se hur de går för oss :P
Men ah, åter till igår... klockan tolv på natten va jag och Issa ute och gick, så vi möttes upp, fast de gick väldigt drygt för henne.... så ja hann ju typ gå till henne, haha xD
Men så vi gick runt lite å pratade, var hur gött som helst ute ockå! Men när ja kom hem kolla ja på två filmer å klickan hann bli 3 (!!) innan jag la mej... fyfan.. så jag har sovit typ 8 timmar i natt..
Man kan ju säga att ja vänder tbx på dygnet till skolan ;) haha elr nej..
Men nu ska ja inte skriva mer, hoppas bara de blir finare väder idag :) och imorrn bär de av till gbg! kul!
Adjö! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0