Påsk lov!

Yepp, då var detta första dagen på påsklovet då :)
vaknade vid halv 10 och bara slöat och städa rummet till en början på dagen, efter det åkte jag till mormor och morfar och va där ett tag tills Sofia och Marcus kom dit och mormor körde hem oss till mamma.
och nu har det kommit en hel del folk, bland annat min klasskompis Andreas (eftersom hans tjej Fanny är här) så det var ju lite kul iaf :P men annars är det jävligt tråkigt.. så jag tackar cidern för att den står här på mitt bord inne i mitt rum och att jag har mina morötter å gurkor med dipp :)
nu ska jag ha en tråkig fredagskväll :) vad ska ni göra?
kram ♥

Kommentarer
Postat av: issssssssssssa

SUPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D

2010-04-03 @ 01:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0