Igår, 100417

Åkte ju in till stan redan vid 10 på morgonen igår :P
åkte med Issa å hennes föräldrar så först blev det att åka till polisstationen eftersom de skulle fixa nya pass, så vi var där ett bra tag först innan vi åkte in till själva city men efter ett tag va de klara å då bar de av till Mitticity ;P Issa köpte skor (tror snart hela Sverige kommer ha vita converse ;) haha). Men det blev iaf lite shopping, sen drog vi till Issas farfar och var där ett tag å spela kort å käkade mackor, efter det så gck jag och Issa till Fredrik, eftersom Mikaela var så dryg ;) Så vi va där, kollade på Ronny & Ragge, HAHAH fyfan va fult.. xD
Men sen, klockan 17.20 kom Mikaela och Timmy fantastiskt nog och hämtade oss, haha efter att vi väntat i flera timmar :P vi drog hem till dom en snabbis och sen åkte vi till ICA och köpte grejjer till senare eftersom vi skulle grilla, så åkte vi till Niklas sen. Mikaela å Timmy köpte mat för nästan 500 spänn å jag och Issa 160 typ :P hahahah MAAAAAT!
Så vi kom dit å tända på våra engångsgrillar (HAHAHAHH!!!), tyvärr hade vi ingen riktig xD Men det gick lika bra, haha. SÅ kom Jocke dit sen också och vi käkade sen, hur gott som helst å trevligt, men jävlar va mätt jag vart efteråt! Sen skulle vi kolla på Scary Movie 4, haha.. gud xD men dom är lika roliga varje gång, eller så är det jag som har kass humor (som vanligt) :P
Men tiden där gick tyvärr alldeles för fort och klockan blev halv 11, så vi åkte med M&T till busstationen där dom släppte av oss å vi tog bussen hem, och vi var hur trötta som helst, så det va ganska gött att komma hem, så vi kollade på Rädda Willy 3 en liten stund, sen somnade vi, haha :P
men iaf, tack för en jättetrevlig kväll! :D
visst ser det gott ut? Men flintasteken va till grabbarna :P Jag och Issa hade våra grillspett ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0