Göteborg

Här kommer en sammanfattning om mina två dagar i Göteborg:
Klockan 08.10 på torsdag kom Lena med sina barn Ida (12) och Jonathan (18) och vi fixade lite de sista å bytte sen bil eftersom vi skulle åka i pappas, vi kom iväg 08.30 och tankade och så.. sen började 3 timmars resan till Götet. Vi kom fram jämt efter halv 12 och parkerade bilen vid hotellet och checkade in, bar upp våra grejjer och bytte om osv, sen drog vi in till "stan", stannade vid Avenyn eftersom Lena skulle hälsa på en gammal elev till henne, så vi andra gick runt och kollade i lite affärer. När hon kom tillbaka drog vi till Nordstan och shoppade ;) men jag hittade faktiskt inte så mycket som jag väntat, så jag var lite besviken, haha.
Senare på kvällen åkte vi tillbaka till hotellet med spårvagn och spenderade resten av kvällen med att spela kort, sitta lite vid datorn och käka inne i mitt och pappas hotellrum och det var helt okej :) Sedan somnade vi vid 12.
Nästa morgon ringde klockan 07.30, lite jobbigt men jag kände mig iaf inte lika snorig som dagen innan, men jag hade vaknat några gånger under natten. Vi gick upp och klädde på oss, sen gick vi ner med dom andra till frukosten, som inte alls va  så bra som jag förväntat mig.. fanns typ INGENTING, men så pass mycket att ja blev mätt iaf :)
Sen gick vi upp och packade iordning våra saker och fixa oss lite och drog därifrån sen och parkera bilen mer centralt och drog till Universeumet som ligger bevid Liseberg och var där i nåra bilder, och jag kärade ner mej i den söta lilla apan som hoppade runt där inne :D Men vi va där nåra timmar, sen drog vi runt och kollade i mer butiker och shoppade, klockan 5 lämnade vi Göteborg och resan hem gick faktiskt väldigt fort, haha körde tysta leken på vägen hem.. vem vann? jo jag ;) HAHAHAH
Här kommer lite bilder från dagarna:


Hotellrummet




pappa, Lena, Ida och Jonte






jag och min nya vän ;) HAHA!




HAHHAHAH ska den se ut så elr?




så sööööt! <3


Ida och jag sitter i luften ;)






"hissar" som går snett upp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0