100409

God morgon!
Här är man uppe med tuppen :)
Ligger just nu i den underbart sköna hotellsängen och väntar på att pappa ska duscha klart så vi kan dra ner och käka frukost :P Igår va de shopping heeeeela dagen, men de blev inte så mycket faktiskt, men vet inte varför. Blir alltid så när man vet att man har pengar, då hittar man ju ingenting. Men idag ska jag göra ännu ett försök :P men det får bli efter att vi har varit på Universeum xD Detdär som ligger precis brevid Liseberg, haha. Men nu hoppas jag det är roligt,.
Men efteråt ska jag försöka hitta TopShop, jag vet ju vart de ligger... men jag minns inte hur ja kom dit sist! eller jag tror, men jag stör mej på att jag inte är säker, haha!
Men nu ska jag ner och käka god frukost! :D
Chiao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0