Dålig dag

Vaknade 3 imorse/igår natt.. fick knappt luft och hostade som en jävla gris..
Så jag har vart uppe sen dess.. låter inte så lovande va? Det blev iallafall ingen skola för mej idag, MISSADE RIDNINGEN!!! ÅÅÅH fuuuuck!
Har spenderat hela dagen hemma alltså, hostat som en jävla jude och haft andnings svårigheter.. usch, tillslut fick pappa köra in mej till akuten och dom kollade mej, hade 38 i feber (inte mkt för att vara mej egentligen) sen lyssnade dom på lungorna, de prata om nå jävla förkylningsastma så jag fick ett sånt där rör man suger in medicinen, vet fan inte vad det heter, haha..
Efteråt åkte vi till mammas jobb och hämtade min laptop som krånglat, de gick inte starta den ;/ men plötsligt hade det bara funkat :s sjuka saker dedär.. jävla datorer! Det värsta är ju att den fortfarande krånglar, så jag ska åka in till stan imorrn och lämna in den igen, fast ja mår så dåligt.. fan, orkar inte...
Men en rolig sak va det idag iallafall, jag och pappsen åkte till IKEA! (fast jag såg ut som ett miffo ;s)
Köpte nya gardiner till rummet :D  och en söt rosa mugg som ja snart ska fylla på med te :)  så nu äre faktiskt finare i rummet, satte upp gardinerna helt själv också ;)
haha, men nu ska jag snart sova ska göra te och linda in mej i en filt, blir bra de :)
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0