Börjar bli bättre!

Yes!
Börjar bli bättre! :D Eller iallafall nu, haha..
kände när jag vaknade att jag inte är lika tätt i halsen som jag varit dagarna innan och näsan har sluta krångla och jag hostar inte lika mycket!
hehe, imorrn blir det Årjängsmarten å Karlstad! :D Fast jag är fortfarande hemma från skolan idag för att försäkra mej om att ja inte kommer bli värre senare, det är säkrast.. Fast.. jag vill ju faktiskt till skolan... åh,. Missade ju mycket på SO igår som han mest PRATADE om å skrev ner kortfattat ;/
Måste tydligen gå till han när han har tid å be han berätta för mej, HAHAHHA JOHAAAAN xD
Nej men nu ska ja krypa ner i sängen å kolla på film, pappa har ju jobbat natt och sover så jag kan inte direkt gå runt i huset å hålla på för mycket. :)
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0