Äntligen!

Nu funkar min laptop igen! och jag är jätteglad :D
Det har inte bleve så mycket uppdatering så nu börjar jag med lördagen hos Mikaela.. som va mysig! :D
Hon och Timmy hämtade mej och Issa i grums och åkte till Maxi och handlade lite innan vi åkte hem till dom inne i stan :) Gjorde typ ingenting först men sen gjorde Mikaela pannkakor som jag trodde skulle bli äckliga, men fan va gött! hon kan verkligen, ja lovar! haha :D Så vi åt och kollade sen på tv, filmen Freaky Friday gick på tv så vi kollade på det ett tag.. sen kom Jocke, en kompis till Timmy och vi kollade på två filmer dom hade gjort.. haha fan va kul xD
Sen kollade vi på Friday the 13:th, lite småläskig ibland men inte den bästa jag sett.. klockan hann iallafall bli vid 1 på natten innan Jocke drog och sen la vi oss.. somnade vid halv 3 typ, haha.
Nästa dag vaknade jag vid 10 och dom andra vid halv 11, väckte Issa genom att dra i hennes tånar (vi låg skav fötters i soffan) haha så då vaknade hon iallafall xD Vi käkade pannkakor och korv till frukost och gjorde sen iordning oss och Timmy skjutsade oss till busshållplatsen vid halv 1. Mikaela tog bussen till Åmål och jag å Issa fick vänta ännu en timme på en annan buss vi skulle med. Under tiden vi väntade fikade vi på Wayne's coffee och kollade i skoaffärer :)
Sen åkte vi hem och va hemma ett tag innan vi skulle dra till sporthallen och kolla på handboll när Grums möter Hellton och sen hämtade mamma oss och körde oss till dansen (dansar söndagar och måndagar). Jävligt kul som vanligt :D Kom hem sen och krånglade som in i helvete med datorerna, både sen vanliga och laptopen, så jag kom inte in på internet något den kvällen, var lagomt förbannad, haha..  så jag la mej sur.. men vaknade på morgonen på bra humör som tur va! :)
Och den morgonen är ju alltså idag, haha.. och när jag kom hem från skolan ringde jag företaget som har hand om datamärket Asus och hjälpte mej att få ordning på skiten, så nu funkar den igen! Är super happy! Fast nu måste jag ju installera om nya saker eftersom allt rensades.. men det var nog lika bra det, haha..
Föressten så är jag ledig imorgon! Studiedag ;* Fast vid 4 åker jag, Issa och hennes mamma in till säffle och står i kiosken som dansen har.. senare på kvällen ska vi på fysträning och kommer hem ganska sent, fast Issa ska nog sova hos mej :)
Men nu ska ja fixa lite med datan, efter det blir det nog film och sen sova!
Gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0