Underbar lördag!

Haft en riktigt bra lördag! :)
Åkte in till stan med tåg klockan 15.22, Issa följde med för hon skulle träffa Jocke sa hon å Mikaela och ja skulle träffa en annan, men den personen blev ju så jävla idiotsur så ja sket i han (fuck you!) Ah men iallafall, ja satte mej inne på donken med Issa Mikaela och Timmy och vi pratade å hade kul :)
Senare åkte vi hem till M&T, kolla på tv och väntade på att Timmys föräldrar skulle komma, vilket de gjorde efter ett bra tag, så fick dom blommor och sånt och vi fikade lite :)
Efter det drog vi till Vedugnen för att käka lite, blev bjuden på mat, så jag blev ju glad! :D haha supergulligt av dem! Sen drog Issa för att träffa hennes kusin som skulle till stan med några kompisar. Medan issa var borta hyrde resten av oss en skräckfilm och satte oss hemma med tända ljus och myste framför tv:n. 2 timmar senare kom Issa också och vid 2 somnade vi allihopa, jag och Issa låg i soffan breve varann och skratta innan vi somnade, som vanligt xD haha! Sen blev vi väckta av Mikaela halv 10 på morgonen, haha.. kolla på tv:n IGEN, fast de var ju Tokio Hotel som visades så det var ett måste, haha :P Sen gjorde vi oss iordning och tog bussen hem vid 2, kollade lite i affärer innan. Och nu sitter jag här, har nyss käkat och nu ska jag packa lite tills jag ska till mamma och halv 7 ikväll är det dans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0