Stan imorrn

Ska in till Karlstad imorgon då för shopping :)
Blir nog den svarta jackan, dessutom fick den flest röster, men rösta gärna mera! skriv skriv skriv! :D
Blir nog ett par glansiga tights också och kanske någon tröja, vi får se :P haha
så jävla shoppingsugen! inte gjort det på skit länge känns det som :o Men på torsdag ska jag in med pappa också och kolla efter färg till min fondvägg i mitt rum, ja tror starkt på att jag ska ha rosa men är inte 100% säker. Va tycker ni? finns det någon annan fin färg kanske? jag älskar ju rosa med några förslag kan få mej att ändra kanske..
Just nu har jag nån typ av ljusbrun, jag vill ha ljusa färger! Men inte svart och rött eller liknande, trött på mörkt, det ska vara ljusa gulliga :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0