Ska snart sova

Ska snart sova :) det har fan varit en jobbig dag idag, lyssnat på massa gymnasium, vart till stan och vart barnvakt och så vidare :P
Sen vi lyssnade på gymnasium är jag fortfarande hårt fast vid Stil, Hälsa & Image på Nobel i Karlstad, det är ju så sjukt kul med smink och sånt. Efter skolan drog jag till stan med Issa och pappa och kollade färg till väggen i mitt rum och köpte hem två provfärger för 39:-/st, en lite ljusare rosa och en lite mörkare, så får vi se vilken som passar bäst!
Efter vi varit i stan åkte vi hem till Issa, och stackars pappa när bilen började låta ännu mer än vad den redan gjort :P haha, det är ju något fel på den så typ hela bilen skakade hela vägen hem xD lite småkul, kanske inte för pappa då men. Sen drog vi till Issas morbror för vi skulle passa lilla Amanda, hon är verkligen hur go som helst :D
vid halv 8 på kvällen kom mamma och hämtade mej och Fia sen, drog till ICA och köpte bröd, nötter, juice med mera. Själv köpte jag tidningar som jag ska ha nu innan jag somnar, haha :P
Så nu ska jag bara låta håret torka lite mer, sen ska jag krypa ner under mitt goa täcke och läsa lite, sen blir det sova så jag orkar upp imorgon,. Tar Fias moppe till skolan så jag slipper bussen, kommer nog bli lite kallt men skit samma, haha klarar mej nog, föressten så slutar jag 12.30 imorgon. FAN VA GÖTT ;)
haha godnatt alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0