Karlstad

tjaaa!
äntligen hemma från stan nu :) Var ju hos Mikaela och Timmy med Issa först och kollade in deras söta kissemisse som de köpte igår, lilla Kendra :) Hur jävla söt som helst, hade stor lust att ta med henne hem :P
Men har haft riktigt kul, skrattade nog som mest under dagen när Timmy höll på att färga håret och satt vid köksbordet och ser ut som barbiedockan Kent! HAHAHA, lika stel och såg exakt ut som han xD Vet inte hur jag fick för mej det, men kul vare iallafall.
Vid 4 så tog ja stadsbussen till torget där mamma, Hasse och Fia väntade på mej, vi va ute och åt och drog sen till Henka en stund innan bion som vi skulle på började... Bröllopsfotografen.
En riktigt skön film, lite långtråkig ibland, men man skrattar ganska ofta :P haha sjuka filmer.. xD
föressten, jag har ju lovar mamma att inte shoppa mer nu och spara pengar... de höll ju väldigt bra. Direkt när jag kom n i stan idag så gick jag in på BikBok och köpte mig svarta leggins i sammet :P haha fan också ;)
Men nu orkar jag inte skriva mer, hörs sen! :)<3
lilla söta Kendra :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0