Just nu...

Jag är ensam hemma nu för stunden :)
pappa kör in nåra av hans vänner till stan, så jag njuter så länge han är borta, haha :P
Och inne i mitt rum ser det ut som ett bombnedslag eftersom min tv-bänk står mitt på golvet, spegeln ligger ner mot väggen och min vägg är rosa och brun, haha.. vi ska åka in så snart som möjligt och köpa den färgen vi ska ha, sen ska vi måla ramen på spegeln vit eftersom den är svart och passar inte till det ändra i rummet..
det kommer ju bli lite färgändringar :P ljusare och sånt, det blir man pigg av, tycker mitt rum är så oinrett faktiskt.. men det ska det bli ändring på :)
Men nu ska jag dammsuga mitt rum, (så sent på kvällen?!) och sen platta mitt hår och få lite volym på det.. Ska ju till stan med Issa vid 12 imorgon och jag kommer inte orka fixa det på morgonen :P Efter det blir det nog att sova om jag inte kommer på något annat att göra, brukar få för mej en del saker ibland, haha.
Och imorgon får jag också min jacka jag har beställt, hoppas den inte blir konstig på eller något nu bara, är ju så kär i den! :D
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0