Hemma!

Nu är jag äntligen hemma :)
Drog till Issa efter skolan istället, vi käkade lite, sen somnade vi båda i hennes säng typ i 45 minuter xD hahaha.
Fast stannade inte där så länge, drog hem till pappa en sväng och pratade lite å hämtade en film jag snart ska kolla på, The Core. En 6 år gammal film som jag verkligen älskar på nått sätt, haha :P
Så visade han lite kläder han ska ha på sig ikväll när han ska ut,. Måste faktiskt säga att pappa har inte så dum klädsmak egentligen :) Och till veckan ska vi måla om väggen i mitt rum! :D
Men nu har jag nyss tagit på mej min mjukisdress IGEN och ska bara slappa, kolla film å plugga lite Kemi och SO... skola skola skola... usch, nej men fyfan va skönt med LOV! (y)
Hörs ikväll! love you!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0