Nu är det fredagsmyyyyyyys!

Har inte skreve nå på hela dagen.. då gör ja de nu då, haha..
Jag vaknade, vilket är en självklarhet.. gick runt lite i huset, käkade frukost, duschade och så vidare :P Senare kom pappa hem, ungefär vid 2, så gick vi hem till farmor för hon skulle bjuda på middag, mjölkmakaroner och hemgjorda köttbullar! Fan va ja älskar farmor! xD
Men de va gött iallafall :P efter vi hade käkat där, lånade vi farmors bil och åkte in till stan och köpte färgen ja ska ha i mitt rum, fast en stor burk nu då, haha.. så imorrn eller något blir det att måla väggen :) Efter de, så drog vi till Bergvik och kolla nya jeans till pappa, fast vi hittade en jacka som ja sa han skulle köpa.. och han va SÅ jävla nära asså.. men nej då.. åh.. :P haha sepe..
Men han hittade jeans efter en låååååååång tid där inne, så ja hade hållit på att dö hur länge som helst :P sen kolla vi lite i andra butiker, hittade en fin filt/pläd eller vafan de va som va skitfin, men den vägra pappa köpa xD haha. aja, sen åkte vi till Ö&B och handlade lite smågrejjer, minns inte va de va.. bara att vi skulle köpa sån där rullgrejj som man målar väggen med, men de glömde vi :)
Pappa blev sur, jag skrattade.. sen va de inge mer med det.. haha men vi åkte till ICA sen, handlade kvällsmat som fick bli kött, pommes och baguette med cider (och hallonsoda (y)) Så nu är jag nöjd hela kvällen :D Men vi köpte också en film! bra va?
Änglar och Demoner, och den var riktigt bra! :) Vi skulle ju sett den på bio för länge sen, men nu köpte vi den istället, haha :) Så nu har vi nyss suttit i soffan å kolla på den i 2 timmar och mina ögon e fyrkantiga typ xD haha ja e trött :( menmen..
Ska ta och läsa lite bok nu tror ja.. och nu när ja skrev de kom ja på en annan sak! Jag köpte en annan bok förut xD Rovdjur heter den och verkar va en sån där spännande/läskig bok.. hmm.. + VeckoRevyn också då! :D Jag börjar bli en såndär som läser jävligt mycket.. jävlar asså.. :o
Men skit samma.. någon mer än jag som ska kolla på MTV sen klockan 23.00? Tror TokioHotel är med då och uppträder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0