Föräldramöte

Jag vet... det är bara för föräldrarna men jag, Linda, Frida och Issa skulle vara med idag och prata om skolresan vi ska göra till våren :)
Vid 5 idag åkte vi till skolan och gjorde iordning tills föräldrarna skulle komma, och halv 6 va klassrummet typ fullt :P Våra klassföreståndare babblade på och till slut kom vi in på skolresan vi ska göra, eller ah, klassresan. och jag har ALDRIG varit med om så pratigt :s i typ en timme satt alla å babbla å tjaffsade om vart vi skulle åka och vilka som skulle med och så vidare.
Eftersom vi ska välja mellan Spanien och Danmark är det väll självklart att vi åker till Spanien?! Men så kommer en mamma och säger att om 7 stycken i klassen vill till Danmark så ska alla de.. asså... idiot eller? Alla ska ju inte anpassa sej efter va 7 stycken vill om vi är 27 lixom, nej, det går inte..
men såklart vinner majoriteten :) + att Spanien blir mycket roligare, mer att se, vara där längre och VARMT!
Danmark kan dra åt helvete! :)
Det var bara det jag ville få ur mej, blev så jävla sur, haha... men allt kommer säkert ordna sig, vecka 19 så drar vi ju! :D
pusstja! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0