Dålig uppdatering

Jag vet, jag vet.. dålig uppdatering, men har verkligen inte orkat blogga något under de senaste dagarna..
Jag har varit så fruktansvärt sliten och trött, eller så är det bara skoltrött, Tisdag la jag mej 10, Onsdag halv 10 och Torsdag 9, men ändå har jag varit lika trött hela dagarna, usch jag känner mej inte okej.
Men nu har det bleve bättre, igår la jag mej iallafall jämt efter 11 någon gång :) Och nu är jag inte så trött som tur är, men jag vaknade klockan 8... härligt, INTE!
Men va blir det för mej idag då? Inte så mycket skulle jag tro, jag har nyss ätit en god frukost med äggsmörgås och ett glas iskall mjölk till det, nu ska jag ligga i sängen och kolla lite film och senare kommer Issa hit :) Hon, jag och mamma ska nämligen baka bullar, haha jag har inte gjort det på skitlänge så det ska bli kul faktiskt :P
Så sen blir det väll mys med nybakade bullar å saft kanske? haha kul.
Nej men nu ska jag kolla film, vi får se om jag har någon duglig :P haha
kramar




Jag och Issa för ett tag sen hemma hos henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0