091029

morrn!
asså ja e trött ja... inte sovit nå bra inatt, börjar bli förkyld tror ja ;/
Men idag, klockan 1 kommer mormor och hämtar mej.. blir bjuden på middag (samma som alltid, när jag bestämmer) och morfar ska hjälpa mej med SO grejset, ska skriva om Auschwitz Birkenau.. kul.. nä :D
Sen ska jag nog kolla efter nån bra gammal film där.. eller någon av dom sen jag va utomlands när jag va liten.. HAHAH fan va ful jag va asså..
Föressten, vet ni vem som står och rensar pappas rabatt utanför..? ;o våran granne mitt emot.. och pappa är inte hemma eller något, hon kom bara å.. började lixom.. dendär tanten är lite läskig.. xD älskar hon blommor och sånt så mycket? eller va pappas rabatt så hemsk så den inte ens gick att se på? så hon kände att hon va TVUNGEN att rensa den.. hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0