091023

Godmorgon!
Snacka om att vara trött, ändå vaknade jag typ, 5 minuter före klockan, haha..
Sitter just nu i min älskade rosa mjukisdress och försöker vakna till lite mer, haha. sen vill jag ha min drickyoughurt + att mitt hår MÅSTE fixas, jag la mej med blött igår, haha.
Tar moppen till skolan idag så jag drar vid 07.55, det är ju vanlig skoldag idag. väldigt skönt, orkar inte sitta och bara dödlyssna på massa ointressant, :P och jag slutar 12.30! sköööönt! Efter skolan tror jag att jag ska börja med min SO uppgift som vi har tills i november någon gång, men det är ju lika bra att börja med den nu, satsar ju på lite högre betyg (fast ja kommer aldrig högre än VG xD).
Men nu ska jag göra mej iordning, ha de gött!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0