091011

Gokväll!
Hur äre?
Själv är det prima skinka! :)
Sov hos Issa natten till idag, kollade på Pippi långstrump (haha) och Jorden runt på 80 dagar, lite kul filmer. Vi somnade vid 1 typ för jag var dödstrött, haha och klockan 4 på morgonen typ ringde hennes kusin och väckte oss för att han ville prata, HAHA! Tror jag inte skrattat så mycket på länge (så säger jag jämt!) men han sjöng lite och det hördes lång väg ur telefonen xD
Vid halv 6 någon gång somnade vi äntligen igen efter att ha fortsatt kolla lite på film, men nu fick vi iallafall sova ifred resten av natten/morgonen till klockan 11 typ :) Då gick vi upp och käkade frukost, sen la vi oss och kollade resten av filmen. Efter det började vi kolla lite på Björn Gustavsson filmen men det blev inte så länge för då skulle vi prata med Mikaela, haha sen kom mamma och hämtade mej.
Tog en dusch och slappade lite, sen skjutsade mamma mej till centrum igen till Issa, sen gick hon och jag ner till Gruvökorset vid stora vägen där och väntade på att Mikaela och Timmy skulle komma och hämta oss.  Haha, lite roligt när dom kom, Mikaela hade tappat smink eller något och Timmy va stressad för att bussen kom eller nått xD
Sen kom vi till dansen å de, gick ganska bra idag men inte så bra som de brukar, vi har lagt på lite mer nu så det blir ju lite mer att komma ihåg :) Men det är så roligt, och jag längtar grymt mycket till dansavslutningen när vi har uppvisning! :D
Men nu ska jag dricka lite hallonsoda och sen packa upp lite, göra iordning håret lite lätt och sen sova! :)
Gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0