Vaken!

Tjenna!
ja är vaken nu ja! :P
Vaknade klockan 08.30, så jävla typiskt mej xD
aja skit samma, ska snart gå ner och duscha, tror faktiskt ingen är vaken just nu :o men det borde ju nån va..
hehe
Ska bli gött sen å träna och så, och ja är inte sp öm i armen längre efter svininfluensasprutan sp det är ju också bra xD
En annan sak - jag är så jävla shopping sugen!
ja får damp snart! ja måste ha mera kläder! Känns som jag inte har något i garderoben längre :o allt fint bara försvinner och den skriker efter nytt :D så ja får åka in med pappa till veckan (y)
Föressten, jag är ju medlem på GratisBio och har fått presentkort på vilken affär jag vill! :D haha, det är bara 50:- men HELVETE va ja kämpade för att få ihop de xD
aja, nu orkar ja inte skriva xD
hejsvejs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0