My day: (långt inlägg)

Har inte blogga på ett tag nu XD hehe, men har fan inte orkat ngt..
Idag vaknade jag 07.00 och hade en jävla jullåt på hjärnan hela jävla morgonen xD fixade mej och sen fick jag skjuts till skolan av pappa, började dagen med att ha bild där jag höll på med mitt tryck som jag ska trycka på en tröja, hade tyvärr inte tröjan med mej men jag började med något annat konstigt när man ska använda kalla och varma färger :P haha.
Efter de hade vi SO, vi skulle fortsätta med geografin men det kom vi inte så långt på heller, det är så jävla svårt med grupparbete å skit.. åh, ja får damp typ... vi skriver om Sydstaterna och ska redovisa det på PowerPoint nästa torsdag. Som sagt, jag, Issa och Frida satsar på MVG med målet är VG :P få se hur det går.. det känns som jag jobbar självständigt hela tiden (vilket ja nästan gör) hehe.. menmen xD Ska ta med datan imorrn så vi kan skriva där :P
Efter SO:n var det lunch.. Äcklig mat, förutom att de va risgrynspudding med jordgubbssylt som var hyffsat god :P Gick med Sabrina, Mimmi och dom under lunchen, :)
Sen hade vi svenska, vi skulle göra ett nationellt prov som förra terminens 9:or gjorde, så detta gällde ju inte oss, vi skulle se på en bild och utifrån den göra en novell och komma på egen rubrik.. kändes inte så bra.. är så jävla kass på noveller.. iallafall när jag gör dom första gången xD Sen fick vi reda på nått "test" vi gjorde, man skulle läsa olika grejjer och göra uppgifter, sen en anan dag fick vi 2 frågor från det men d essa va svårare och sånt, man kunde få 0, sen från Nivå 1 till 3.. 3 är ju bäst.. och vem fick de? JO JAG! :D känns bra, riktigt bra!  Det känns alltid skönt att man ä bra på ngt :) Läste lite bok sen slutade vi, men hade en lektion kvar som var 2 timmar.. uh..
Då hade vi alltså... Kemi och Fysik.. uh, jag hatar de! USCH! Speciellt fysik, det är för mycket tänkande för mej xD fattar ingenting om atomer, strålningar, elektroner och så vidare.. och det är ju precis de ända vi babblar om, hoppas vi inte har prov i de bara.. då dör ja.. verkligen! Men vi hade det i en timme, och ja dog.. Sen hade vi en timme Kemi, men ja va duktig och lämnade in min lapprapport, hehe duktiiii! Sen labbade jag och Issa, men hur fan gick inte de? hon fick nå jävla Jod i ögar elr vafan de nu heter.. så det började svida och hon klagade, ja skratta å ingen annan brydde sej :D som vanligt då. Stackars liten asså XD Men det gick bra sen :P
Sen vi gick hem och de regnade och blåste som fan, vi gick som idioter med ett paraply som nästan höll på att blåsa iväg.. jävla äckelväder! Sen drog jag hem, hämtade blommorna hos Linda som klassen sålt för klassresan, jag sålde för 2015:- och kommer få en biobiljett XD haha men sen kom mamma och hämtade det som hon kunde lämna ut och de så resten fick vara kvar här, de e ju pappas, farmors och min fasters :)
Gjorde mej iordning sen och pappa skjutsade mej till Issas morbror eftersom lilla Amanda fyller 2 idag, grattis till henne! :)<3 men typ direkt när jag kom så så åkte vi ner till Salong City för Issa skulle snygga sej i håret, så jag fick sitta och läsa tidningar i nästan 1 timme typ innan hon blev klar xD och det blev JÄTTEFINT! Hon passar verkligen i blond med bruna slingor! :P Då var klockan halv 7 och hennes mamma hämtade oss och vi drog hem till Amanda igen och käkade lite kakor och gick runt med henne :P var annat folk där också :) Tjugo i 8 så gick jag hem och började göra iordning tacos som vi skulle äta, lite udda att äta de på onsdag, brukar va fredagar eller lördagar :P haha. Pappa kom hem och vi käkade och nu har vi typ nyss tagit fram ljusstakar och dörrkrans (som han beställde av mej) och lagt fram, blir nog lite mer imorgon efter att vi vart i stan :)
Men nu orkar ja inte skriva mer :P Ska typ sova nu ;P kolla lite på film innan tror jag och sen sova sött :P
GONATT <333333
Issa på Fysiken xD lika glad som alltid :P Så är hon verkligen varje lektion, framåt och uppmärksam
Kladdet Issa fick lite i ögat på Kemin xD hahah gööööött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0