MÖHIPPA!!!!

HAHA möhippa idag då! :D
Gick upp klockan 9 idag och gjorde mej iordning för jag och Issa skulle till Säffle, planera lite inför möhippan som vi skulle ha för Mikaela, eftersom hon ska gifta sig!! :D Men det kunde jag ju inte skriva tidigare.. eftersom det var hemligt ;) haha.
Men nu kan jag äntligen skriva om det :D klockan 11.00 skulle vi samlas hos Ulrika, Mikaelas mamma och planera och göra iordning lite :) Flera av Mikaelas andra kompisar var också där :P
Jessica, Diana, Emma, Linn, Linea, Frida och Madde och vi stod alldeles tysta i ett rum när hon kom och hon hade ingen aning om detta :P haha så kul när man såg hennes min när hon kom in i rummet, hon vart jävligt överraskad och glad!
Sen gick vi ner och åt korv xD så fick Mikaela byta kläder som hon va såååå fin i xD HAHAHAAH! Sen skulle hon måla av Timmy och svara på frågor om honom som vi redan fråga han :P tror hon hade ganska många rätt :P ahah. Så det var faktiskt kul, sen drog vi till köpcentret och hon fick sälja glögg och lite sånt för att tjäna in pengar XD de va ganska kul, haha.
Sen drog vi hem, och klockan va bara 4 på dagen å vi drack oss fulla och hade skitkul xD haha jag issa och Linnea var på toa flera gånger å skrattade å hade kul, (självklart me dom andra också) :P Senare skulle vi till Karlstad, vid halv 8 typ, så vi var bra dragna allihopa xD haha. Så Filip körde in mej, Linnea och Jessica och vi gick på toa på tågstationen också xD hahahah IGEN!
Sen drog vi till Kebabhouse och väntade på de andra där och dom kom efter ett tag, så vi beställde mat och käkade där och sånt, jättekul hade vi xD Snacka mycket med Linnea och lärde känna annat folk bra och så :) Senare så skulle vi ut på äventyr igen så vi gick ut och Mikaela fick klippa kalsonglappar och dansa xD Sen drog vi till nöjesfabriken för att fortsätta fira och så, men tyvärr kom jag inte in.
Försökte med allt som gick men dedär jävla vakterna va ju så jävla sepe.. som tur var så var Ulrika och Leif i stan så de körde hem mej och Diana, och hon var också verkligen super snäll och så! :D Men lite missnöjd var jag ju med att ja inte kom in på nöjes.. hade vart så jävla kul!
Menmen, ska typ sova nu, för jag är dödstrött xD
gonatt! :)<3
Bilder å Videos kommer imorrn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0