Har tråkigt

jag har så tråkigt just nu!
åh!
Försökt ge mej på engelskan men det känns ganska lönlöst :P
Sitter och kollar på Johan Falk nu och har nyss käkat typ.. är så mätt så ja mår dåligt nu ;/ blääää
har värsta lust att lägg mej nu och bara sova men de orkar jag inte :P haha ska dricka lite energidryck sen så jag blir pigg, ska kolla film på 4:an 21.25 sen och efter det blir det nog att sova.
Och imorgon ska jag, Fia och mamma baka lussebullar xD normalt? äsch, skit samma... de ä ju gött för helvete.. ;D haha.
Längtar till nästa vecka, ska tvinga pappa med mig till stan och shoppa lite.. måste ha något, ja börjar fan bli desperat nu! Finns ju så mycket fina kläder jag vill ha just nu, men pengar räcker inte till och mina päron har ingen lust att betala, eller jo, pappa.. eller helst inte säkert.. men han gör det :D haha
men nu ska jag kolla på filmen, hejdå! <3

Kommentarer
Postat av: Viccy

Lussebullar!! <3 ;D

2009-11-21 @ 22:20:10
URL: http://kitchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0