091123

Sitter och läser just nu :P
En shopaholic i New York och det är den andra boken (mamma beställde hem den förra veckan åt mej) och jag som nyss läst ur den tredje xD haha smaaaart
Är riktigt trött så jag ska lägga mej typ nu.. tror ja drar till mormor och morfar imorrn efter skolan, dessutom är skoldagen imorrn ganska okej :)
Och idag har ja pratat med lärarna så ja rider inte längre på torsdagar (YESS!!!) utan jag ska ha bild istället :) eller ah, ridning var ju ganska kul, men de ä ju inge kul att knappt få luft.. hehe
nej men nu orkar ja inte skriva mer :P men kommer bjuda på en gammal bild sen jag var i Spanien i februari detta året ;P haha xD
Gran Canaria  09-02-13

Kommentarer
Postat av: Viccy

Får ni rida i skolan? :O

2009-11-26 @ 08:55:28
URL: http://kitchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0