091117

Tjenaaaaa!
Fan va jobbigt med skola idag! Men på slöjden blev jag iallafall klar med mitt linne/klänning eller vad man ska kalla det. :P haha. Ska börja brodera nu xD
Igår skrev jag också en ny novell på 20 minuter eftersom jag fick underkänt på den första jag skrev :P så duktig är jag! Men nu hoppas ja det blir bra!
Idag var Issa sjuk från skolan också, och Frida stack hem efetr första lektionen, men vi pratade med Johan  först! HAHAHAHAH!!! Vi fick lite hjälp med SO:n ännu en gång fast nu flytta han från inlämningen till Fredag, GÖTT!
Annars har dagen vart bra, ja har jobbat på, förutom på matten (och det är ju prov på torsdag ;o) Illa... hehe. Och imorgon ska klassen ta spruta mot svininfluensan.. hoppas jag inte får ont.. usch.. Fia har ju ont i armen så..
Aja, nu sitter jag och kollar på House och sen ska jag lägga mej å läsa och sen blir det sova :)
pusstjaaaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0