091115

Morrn!
Asså fan va ja e trött..
la mej vid halv 1 igår men vem fan väckte mej? jo pappa. halv 4 på morgonen/natten knackade han på mitt fönster å ja höll ju på att dö, jag visste ju inte att de va han.. idioten!
Han hade ju vart i stan och glömt jackan med nycklarna i där ._. men ja släppte in honom, sen somnade jag 5.. kunde verkligen inte somna om på direkten. Och ja vaknade 10 idag. å ja e trött :)
vet fan inte va jag ska göra idag men jag ska snart äta frukost och sen hoppa in i duschen om någon timme :P och ja undrar... the sims 3 ligger här, och ja har knappt spela de ngt.. kanske borde ja göra de en snabbis xD HAHA!
nej men nu orkar ja inte skriva mer :P längtar till ikväll! DANS! <3 men de ä fan mkt att komma ihåg :o
kram på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0