091110

tjenare
ja vilken dag :)
fick dra på min TUNGA dator till skolan idag, ja orkade inte hämta den efter skolan för ja skulle till mormor och morfar direkt efter skolan och jobba lite på SO arbetet som ska vara inlämnat nästa onsdag.
Men skolan började med syslöjd.. men idag var det inte så skitkul.. kom iallafall på vad jag skulle göra för tryck på den fula tröjan :P haha det blev en rosett :) filt.. men aja.. om jag låtsas att ja gillar de kanske ja får bättre betyg xD
sen gick resten av dagen, skittråkig :) och ja blev hämtad av mormor vid skolan så ja kom dit å käkade å kolla lite film, sen gjorde ja lite på SO:n.. uh! blir så trött på de.. sen vid halv 7 orkade ja inte mer å de skjutsade hem mej... (200:- rikare) haha.
Pappa har varit på nått mötegrejjs på skolan, så han borde komma hem snart :) och just nu kollar ja på Plastikkirurgerna och sen vid 9 ska jag möta upp Issa en snabbis.. sen blir det hem och läsa lite,. sen sova :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0