091106

Tjenare!
Shet va jag är trött idag! ;o
kollade ju på MTV igår tills klockan va 12 typ, sen skulle ja upp 07.00 så ja är helt död typ xD
Skolan började med Livskunskap där vi ska skriva om droger å skit, men vi gjorde typ ingenting, HAHAH! Sen hade vi idrott, men de missa ja för jag hade föräldrasamtal :P Men inga problem som vanligt, ja har bara bleve bättre å bättre ;) xD
Sen va de engelska, vi kolla på den tråkiga filmen som ja inte vet va den heter, men harry potter är med i den.. när han va liten då, och han spelar inte Harry xD Så skrev vi ner ord som vi skulle ha i läxa till nästa fredag, sen sluta vi.. hade lunch, äckligt,. så jag åt smörgås :P
vi gick in, så kom Nettan (Lindas mamma) och vi fick rösta om vi ville till Danmark eller Spanien på skolresan.. gisa va de blev...
*trumvirvel*
SPANIEN!!!
Fyfan va gött säger ja bara! 15 mot 6 blev de, haha :P så nu ser ja verkligen fram emot resan ;)
HAHAHA å en annan sak, innan ja sluta gjorde jag Kemi prov... de gick åt helvete :P jag kan ju fan ingenting xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0