091103

Tjenare!
Lite dåligt med blogg, men ja orkar ju fan inte :P
Jobbigt me skola idag, men ja slapp åka skolbuss, morsan skjutsade mej :P Började med slöjd och jag satt i 1,5 timme och försökte komma på va jag ska göra för tryck på linnet som är hur fult som helst :P Någon som har förslag på va jag ska göra för något? de ska va vitt på rosa tyg.
Aja, jag orkar inte berätta mer om skoldagen, men ja hängde med Issa hem idag och va där ett tag innan mamma kom å hämtade mej, kom hem å käkade lite, va så jävla mätt asså.
Sen kolla jag på Plastikkirurgerna på tv4+ och jag har fan börjat älska dedär programmet på något sätt :P Men nu ska jag duscha och efter de läsa lite bok :) tjarååå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0