TV hela dagen

yes, idag satt jag nog bänkad vid tv:n hela dagen!
kollade först på The Jacksons - An American dream som började vid 14.10 senare åkte jag till Issa en snabbis innan vi drog hem till mig igen, jag fortsatte kolla medan Issa spelade Sims igen ;) haha!
Sen började ju Minnesstunden för Michael, väldigt väldigt fint! Men när hans dotter pratade i slutet började fan tårarna sinna när hon pratade och grät, usch! Det är verkligen hemskt, och man blir ju själv rörd.. :/
Efter minnesstunden var det ju Michael jackson - Dangerous Tour som vi båda satt och kollade på, och tillslut pappa :P haha. Men jämt efter 12 så följde jag Issa hem en bit :) det var ju inte slut, men jag orkade verkligen inte kolla på tv:n. får se om det går att kolla de sista imorgon när jag vaknar.
Men ny ska jag typ sova. gonatt <3

THE KING OF POP


Sött ! och 100% äkta (Paris skulle ja tro han håller i)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0