Sen igår

Översättning:

- "Ända sedan jag föddes har han varit den bästa pappa man kan tänka sig. Jag älskar honom så mycket."



Det gör ont bara att titta på det..
Det måste vara så jobbigt för ett elvaårigt barn att ställa sig uppe på scen och såga hur mycket hon älskar sin pappa..
Usch, att förlora en pappa är nog det tyngsta ett barn kan gå igenom (självklart mamma också) och att ställa sig där va nog det starkaste ett barn kan göra.
Och detta är inget man ska skratta åt.. visa respekt.
Man kanske tycker Michael Jackson var världens sämsta människa, men han kanske var världens bästa pappa. tänk på det.
<3



Måste också passa på att lägga in denna videon.. asså jag kan lika gärna gråta nu med..


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag fick tårar i ögona när hon sa det ._.

fyfan måste vah hemskt för henne :/

2009-07-15 @ 18:07:54
URL: http://colourstick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0